vineri, 29 mai 2015

Therapiste-ritualul meu preferat


Soarele si marea mi-au mângâiat pãrul si pielea pe parcusul întregii veri.

M-am gândit cã este bine sã testez pe pãrul meu, asa cum fac de fiecare datã cu orice produs nou, puterea de reparare a noului  Resistance Therapiste de la   Kerastase.
În fiecare zi din vacantã, am înnotat în mare (parul a suferit din cauza sãrii), în piscinã ( pãrul a suferit din cauza clorului), am stat la soare farã sã folosesc protectie solarã  (pãrul a suferit din cauza soarelui).
Am fãcut toate acestea intentionat pentru ca la intoarcere sã pot verifica .
De fiecare datã, ce simt pe pielea mea, respectiv pãrul meu, pot transmite cu mai multã precizie si sigurantã.
 
 Gata vacanta.
Pãrul meu, despre care am spus deja cã am experimentat cu el noua gamã L'Oreal Professionnnel Blond Studio,care înainte de plecarea în vacantã era perfect hidratat si cu aspect sãnãtos, acum dupã o sãptãmânã fãrã protectie solarã, pãrul meu este mat si lipsit de strãlucire.

Sunt pregãtitã sã mã supun voluntar ritualului Resistance Therapiste.

Cum poate acest ritual sã-mi transforme pãrul, veti vedea in cele ce urmeazã.

Ce contine gama Therapiste?
Atunci când pãrul este deteriorat, Kaps- proteinele asociate keratinei, dispar, iar structura firului de pãr cedeazã.
Therapiste contine un complex inovator, capabil sã compenseze Kaps-urile lipsã si sã le reactiveze sinteza.
 Gluco-peptide care imbunatatesc capacitatea de adaptare a fibrei de păr.
6 aminoacizi, fiecare se ataseaza la zonele afectate ale parului pentru a compensa pierderea de masă.

Proteine de grâu derivate care dezvoltã afinitate puternică cu fibra de par, restabilește uniformitatea și netezimea.
Myrothamnus Flabellifolia sau Planta Învierii- cunoscutã pentru capacitatea sa de a reveni la viață chiar si după 10 ani-ajuã la refacerea structurii fibrei.

Prima etapã a ritualului . 


Pãrul se umezeste foarte bine, se absoarbe cu prosopul si se aplicã 
SOIN PREMIER THÉRAPISTE,


  balsam creat pentru a se utiliza înainte de sampon.
Acționează  precum o plasã pentru a proteja fibra înaintea samponãrii, având în acelasi timp efect reparator.
Parul rãmâne moale, cu o atingere ușoară.

Pãrul se clãteste abundent si se aplicã  BAIN THÉRAPISTE, sampon cremos  care are grijã de reînnoirea fibrei foarte deteriorate sau supra-prelucrate, pentru toate tipurile de pãr.
 Îmbracã firul de pãr pentru a reduce frecarea, în timp ce curãtã delicat.
 Cristian a avut grijã sã mã rãsfete cu masajul specific ritualurilor Kerastase, si în plus, m-am bucurat de parfumul care mã învãluia pe parcursul folosirii produselor.











Urmãtorul pas este 

MASQUE THÉRAPISTE, mascã reparatorie care hrãneste profund de la interior cãtre exterior. Fibra de pãr îsi recapãtã vitalitatea si elasticitatea, cuticula este închisã. Pãrul este tonifiat si revitalizat.




Masca se aplicã pe mese subtiri, se maseazã pentru ca produsul sã pãtrundã profund în fibra capilarã, se acoperã cu capison, se lasã sã actioneze la cald 10 minute.

Ultima etapã, clãtirea abundentã.
Cristian mi-a feonat pãrul liber iar la final a fosit peria platã pentru a nu influenta rezultatul.





Concluzia mea: 
   Noua gamã  Resistance Therapiste, este cu adevårat minunatã.


Pãrul meu este din nou  suplu, neted, strãlucitor. 
Culoarea, desi nu m-am vopsit, pare mult mai luminoasã, mai frumoasã. 
Mã simt excelent.
Vã invit  sã încercati noul ritual!
 Este un rãsfãt atât pentru pãr cât si pentru suflet. 
Parfumul  pe care-l simt si acum în pãr, mã duce înapoi cu gândul la momentul de rãsfãt pe care nu-l voi uita curând.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu