marți, 12 mai 2015

Despre mine


Când eram mica visam sa devin balerina  sau, ai sa razi,turist… Insa mama lucrand in domeniu coafurii, a fost cea care mi-a indrumat pasii catre aceasta meserie.
Nu am fost genul de copil care tundea papusi, în schimb am taiat toate perdelele, fetele de masã si rochiile mamei pentru a-i face surorii mele rochite noi pe care le-a si purtat. 
Deci pot spune ca m-am imprietenit cu foarfeca de mica, insa cu alt scop decat cel ulterior. 
            
Coafura a devenit cel mai important vis al meu inca de când ii vedeam clientele mamei iesind fericite pe usa salonului ei , dar pot spune cã atunci cand am castigat primul meu premiu si anume premiul I la Concursul National de Coafura de la Iasi in anul 1997, am trait o revelatie! Atunci, in acel moment plin de emotie si de bucurie, am intreles ca acesta  este drumul meu si ca sunt pe cale de a-mi implini menirea.
(Alãturi de Doamna Nuti Pãnculescu si de modelul meu la concursul de la Iasi, inainte de aflarea rezultatului)
                     
Copil fiind, mi se parea un lucru extraordinar ceea ce mama si colegii ei de coafor realizau, pe atunci cu instrumente mult mai putine. Am facut primii mei pasi in salonul de coafura si ma uitam cu atata admiratie catre colegii si colegele mamei incat am si acum convingerea ca adevaratii hairdresseri sunt niste magicieni care realizeaza arta in starea ei pura!                            

La inceput mi-a fost destul de greu nu neaparat sa invat, ci sa ma ridic la nivelul asteptarilor celor din jur, pentru ca toti isi doreau foarte mult de la mine, fiind fiica mamei mele. 
Cred ca acest lucru m-a motivat si mai mult sa dau tot ce am mai bun si sa devin din ce in ce mai creativa. 
Sigur ca prima experienta intr-un salon de coafura a fost dificilã pentru cã nu aveam experientã spre deosebire de colegele mele si mi-a fost greu sa ajung la nivelul lor si apoi sã-l  depãsesc.  In drumul meu spre a-mi realiza visul, as vrea s-o mentionez pe doamna Sitaru, Presedinta Coop Igiena, cea care a vazut in mine pasiunea pentru coafura si iubirea pentru meseria aceasta si astfel mi-a oferit oportunitati de afirmare pentru a demonstra ce pot.
Dar cu siguranta cel mai mare sprijin pe care l-am primit a fost din partea sotului meu care a vazut in visul meu ceva extraordinar si alaturi de care am reusit sa trec la un alt nivel, deschizand primul nostru salon in 2003.
                          
O sa fiu foarte sincera si am sa-ti raspund ca nimic nu se compara cu fericirea pe care o pot darui clientelor mele atunci cand vad produsul finit. Dragostea pentru meseria aceasta m-a transformat intr-un mic magician care, prin iscusinta mainilor sale reuseste sa aduca zambete. Este o senzatie minunata sa daruiesti un pic din tine in fiecare zi si sa iti vezi clientele, care ti-au devenit prietene peste ani, la fel de multumite de munca ta. 
Sentimentul acesta m-a facut nu doar sa nu renunt, ci sa merg mereu mai departe, sa invat in fiecare zi ceva nou si folositor muncii mele, pentru a fi cea mai buna dintre cei mai buni!
             
Cred ca principala motivatie este aceea de a fi alaturi de oameni si de a-i ajuta in momentele cele mai importante. Meseria aceasta ma indeamna sa fiu creativa, sa lucrez cu oameni diversi si sa transform in arta o simpla coafura. Am invatat In toti acesti ani sa ma bucur de ceea ce fac, sa muncesc cu drag si munca mea sa se transforme intr-un schimb de vibratii si emotii,ca intr-un dans..
Am avut placerea sa cunosc L’Oreal Professionnel inca de la inceput,pe vemea cand lucram la Igiena.
Angelique Mercier a fost cea care a sadit in mine dragostea pentru L’Oreal Professionnel.Am fost fascinata  sa intalnesc un om atat de pasionat de munca si de produsul pe care-l reprezenta.
(Dupã multi ani, având bucuria sã o am ca oaspete in salonul meu, pe Angelique Mercier, alãturi de toatã echipa de Ambasadori L'Oreal Professionnel)
 Ceea ce am invatat atunci m-a ajutat in tot ceea ce am facut ulterior . Mai apoi , am intalnit-o pe Mariana,pe care o admir din tot sufletul pentru tot ceea ce face pentru noi.
Din diferite motive, m-am gasit intr-o zi  pe un alt drum decat cel comun cu L’Oreal Professionnel.
Sufletul meu era insa tot acolo.
Seminariile cu Mariana , cu Angelique reveneau mereu in mintea mea ,in inima mea.
M-am regasit ,sunt aici, visul meu de a fi alaturi de cei mai buni coafori, de a fi in varful piramidei ,este implinit si datorita Aidei Ionita si Oanei Stanciu, reprezentantii zonali carora as vrea sa le multumesc din suflet.
                                          
L’Oreal Professionnel m-a inspirat pe parcursul intregii mele cariere. Educatia este  elemetul principal ce trebuie adaugat la dramul de talent de care avem nevoie in aceasta meserie. Alaturi de L’Oreal Professionnel am reusit sa imbunatatesc calitatea serviciilor prestate ,sa ofer calitate si nu doar cantitate si sa inteleg  ca doar tehnologiile de inalta performanta ma vor ajuta sa progresez alaturi de cei mai buni coafori din lume. 
L’Oreal , pentru   ca merit!                      

Cele mai mari satisfactii le-am avut odata cu aprecierile profesionale venite din partea  mentorilor mei in domeniul coafurii. 
Dar clientele care imi sunt fidele de ani si ani de zile imi ofera satisfactia muncii bine facute in fiecare zi.
                 
Inspiratia o gasesc in viata de zi cu zi, in tot ce ne inconjoara, chiar si in formele abstracte ale pietrelor, in pasari ,in animale.
 Sensibilitatea aceasta o avem in fiinta  noastra, tebuie doar sa reusim sa o aducem la lumina si sa o transpunem in munca pe care o facem.
                     
    Meseria de coafor nu este o meserie ca oricare alta. Necesita in primul rand un talent cu care te nasti si pe care il dezvolti alaturi de profesionisti precum L’Oreal Professionnel . 
Insa in fiecare zi trebuie sa tii pasul cu trendurile, sa te informezi si sa iti doresti sa fii cel mai bun. Sigur ca acum este mai usor sa reusesti insa, ca de altfel in orice domeniu, trebuie sa iti placa ceea ce faci, sa o faci din pasiune pentru munca si pentru oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu